FAQ

Wiegverhuur

Dat mag je zelf kiezen! Je kan in het betaalproces de gewenste datum opgeven waarop je de wieg thuis wilt ontvangen. We raden mensen aan om de wieg een week voor de bevallingsdatum thuis te laten bezorgen. Een maand van tevoren reserveren is nog slimmer, aangezien sommige wiegen soms een langere tijd uitverkocht kunnen zijn in heel Nederland, waardoor het storm loopt. Als je reserveert, weet je zeker dat er een wiegje voor je wordt bewaard.

Om niemand teleur te hoeven stellen, raden we mensen aan om de wieg een week voor de uitgerekende datum thuis te laten bezorgen en de wieg minimaal één maand voor deze datum te reserveren. 
 
Mocht de wieg toch eerder nodig zijn, ook geen probleem! Bel, SMS, mail ons even en we proberen de wieg dezelfde dag nog op de post te doen of indien mogelijk langs te brengen. De huurperiode gaat altijd in op het moment van bezorging.

De wieg wordt per post bij jou thuis bezorgd. Ben je niet thuis, geen probleem. Je kan de wieg gewoon afhalen bij een PostNL punt in de buurt. Zorg er in dat geval wel voor dat je sterke armen of een auto meeneemt. Het pakket kan groot zijn. Als de wieg wordt gepost krijgt je een mail met Track en Trace-code zodat je de bezorging goed in de gaten kunt houden. 

Indien je woonachtig bent in Amsterdam of Utrecht, kun je ook even contact opnemen met ons via via het mailadres: [email protected], of via het nummer: 06-44335217.  We gaan dan ons best doen om de wieg bij jou thuis op een gewenst tijdstip te brengen of op te halen.

Als de huurtermijn is verstreken, vragen we je om de wieg en toebehoren in – het liefste – de originele doos aan ons terug te sturen. Dit kan kosteloos door het retouretiket dat je een week voor het einde van de huur per e-mail ontvangt, over het originele etiket heen te plakken. 

De doos kan worden afgegeven bij een PostNL of bpost punt. Bewaar ook het verzendbewijs goed. Dit is namelijk het bewijs dat je de wieg hebt geretourneerd. Als de wieg weer door ons is ontvangen krijg je hiervan een bevestiging. Klik hier om te kijken wat het dichtstbijzijnde punt is bij jou in de buurt

Terechte vraag! Maar we kunnen je gerust stellen, het is namelijk super veilig!

Je zult geen schimmels, bacteriën en huisstofmijt aantreffen in onze matrasjes. Onze partner Dokter bed reinigt de matrasjes zo grondig dat 99,97% van het vuil wordt verwijderd!

Waarschijnlijk zijn onze matrasjes dus schoner dan je eigen bed 😉

Staat het antwoord hier niet tussen of wil je gewoon je persoonlijke reserveringen bespreken? Neem dan gewoon contact op via:

Of via:

06-44335217
[email protected]